Samsung UE65H8000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65H8000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

den nijs 09-10-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

alles wat je zou willen doen van af je luie bank met 1 afstandbediening geweldig !!! .mogenlijkheden zijn simpel en duidelijk te vinden en te gebruiken.werelds apparaat en nog mooi om te zien ook.ook het geluid is prima gezien de omvang van deze tv toch een heel robuust geluid terwijl de kast vd tv zelf mooi slank is.en de kortings actie haalde ons over de streep.

woerdje69 14-01-2015

Hallo,
den Nijs bent u nog steeds tevreden over de aankoop?
Wij overwegen ook de aankoop aan te gaan.
Overigens de kortingsactie, waar heeft u deze gekocht?
mvg Jacob Klink

Amanda. 29-09-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

Mooi beeld,goed geluid. Zeer tevreden met de aankoop. rustig en duidelijk beeld. Geeft rust voor de ogen.

kruijsen 12-09-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

Mooi toestel, geluid is zeker prima. beeld is ook prima en komt aardig in de buurt van mijn oude plasma. alleen de standaard afstandbediening is niet van de kwaliteit/uitstraling die je mag verwachten en heeft geen directe 3d knop die je meteen naar het 3d gedeelte brengt zoals de oude ab van samsung dat wel had...nu moet je het menu induiken..kleinigheidjes hou je toch. Verder prima kwaliteit

arie v b 02-09-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

Ik heb deze fantastische tv net geinstalleerd en ik moet zeggen dat het een eitje is. Heel gebruiksvriendelijk moet ik zeggen. Het beeld is adembenemend. Ben heel blij met deze aankoop.

bvk123 13-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

Prachtige tv met vele mogelijkheden met schitterend beeld en best goed geluid. Eenvoudig te installeren. Mooie afwerking met de chrome rand. Deze tv nog maar een paar dagen in huis en heb dus alle tijd om alles uit te zoeken. Bij daglicht inval op het scherm wat schitteringen maar hebben hem zo opgehangen dat we daar geen last van hebben. Met het extra meegeleverde IR extender cabletje werkt de afstandsbediening ook op de Humax setbox. Tot op heden tevreden.

leonieleonie 05-06-2014
Geschreven voor: Samsung UE65H8000SL

Een paar dagen geleden gekocht, was snel geïnstalleerd, is zeer gebruiksvriendelijk, zeer duidelijk en scherpe beeldkwaliteit je wil alleen nog maar kijken. Het geluid is voor een tv helemaal niet slecht, maar daar is zeker wat aan te doen een goede dealer kan daar zeker goed advies over geven. Het scherm zelf spiegelt erg soms zie je er de ramen in maar als je de vitrage sluit is het al weer opgelost. Kortom een fantastische aankoop, wij zijn er erg blij mee.